čtvrtek 19. listopadu 2015




Posunutí dosavadního nejpozdějšího výjezdu na kole na Lysou ze 3. na 15.prosince.   104 km



Fotogalerie:

Pohled z domova k Beskydům mi prozrazoval, že na Lysé nějaké zanedbatelné množství sněhu je, ale řekl jsem si, že na asfaltu bude již dávno roztátý. Opak se nakonec ukázal pravdou, všude kolem jej totiž bylo daleko méně než právě na té silničce. Po rozcestí U Papežova bylo všechno O.K. a ještě i do první zatáčky. Pak se ukázaly ledové plotny od kraje po kraj, že se málem ani chodit nedalo. Po okraji se pěšky vedle kola dostávám výše, občas na slunných úsecích se i svezu. 

Odhaduji aktuální situaci a dle dosavadních zkušeností  z Lysé tipuji, že až vyjedu výše, tak bude lépe. Jsou tam nižší stromy, takže slunce se lépe popere s ledem a povozím se více, přesně jako letos na konci března na jaře. Znova byl opak pravdou, ale tou lepší. Ledové plotny se změnily v souvislou sněhovou vrstvu, ta díky uježdění trochu klouzala, ale od pátého km se dalo zase jet. Na Lysé jsem ale i tak s velkým zpožděním a tak se zdržím jen slabou čtvrthodinku a již kolem 15°°raději pádím dolů. Mám obavy, že k večeru s klesající teplotou by momentálně lehce roztátý povrch mohl rychle zmrznout. Kupodivu sjezd zvládám obstojně, s jednou nohou na pedálu a druhou volně připravenou na to, co kdyby. Asi mám obrovsky dobrou rovnováhu, že mi to celkem šlo, sám se divím. I tak jsem byl rád, až jsem se octl znovu na suché silnici pod rozcestím pod Lysou, konečně zas můžu šlápnout do pedálů, je načase se trochu zahřát. Návrat domů kolem 17.30 hod
Trasa. Havířov - Vratimov - Paskov - FM - Nošovice - Krásná - Lysá hora - Krásná- Dobrá - FM - Sedliště - Václavovice - Havířov - 104 km 

Žádné komentáře:

Okomentovat