úterý 17. listopadu 2015

Lysá hora   24.10. 20111.    106 km

Fotogalerie:



Výjezd z domova kolem půl sedmé ráno, za teploty kolem 5°C. Jěště za tmy jízda směr Václavovice a Sedliště. Nošovicemi už projíždím za celkem slušného světla, mlha je však pořád stejně hustá a teplota výrazně klesá, možná až k 0°C, soudě dle jinovatky, jenž pomalu taje pod mikrokapkami, padajícími z mlhy. Z té vyjíždím až v půlce obce Krásná, ale sluníčko mně zahřívá až nad prvním km od Rozcestí "U Papeže". 


Výjezd nahoru na Lysou byl trošku náročnější než jindy, nešlo mi "nahodit" největší kolečko na přehazovačce, bylo nutné se spokojit s převodem 28/28. Nahoře super pocit, neboť je příjemně teplo, prostě nádherný den. V údolích se válí mlha a já jsem jeden z mála lidí v kraji, jenž si užívá toho, že mu dnes svítí sluníčko. Nebo spíše aspoň těch několik hodin, co jsem tady . Příjezd domů kolem 16. hod, trasou přes Krásnou, F - M, Sviadnov, Paskov a Vratimov. Délka trasy - 106 km. 

Žádné komentáře:

Okomentovat